• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pro Plus z jesensko imidž akcijo »Več kot slika«

Medijska hiša Pro Plus je v jesen vstopila z imidž kampanjo »Več kot slika«. Njeno sporočilo je predstaviti voditelje informativnega in zabavnega programa v drugačni podobi in luči, kot so jih gledalci vajeni na tv-zaslonih. Ker gledalci nikoli nimajo priložnosti videti vseh skupaj, so bili za to akcijo združeni v povezano in usklajeno celoto.

Kot so sporočili iz Pro Plusa, je rdeča nit akcije »Več kot slika« ekskluzivna fotografija (zanjo je poskrbel fotograf Saša Hess), ki pripoveduje edinstveno zgodbo in se spogleduje z dejstvom, da ima vsaka slika dve plati in vsak obraz svojo zgodbo.

»Poleg fotografije, ki je nosilni element akcije, je nastalo 16 videointervjujev z voditelji, v katerih gledalce nagovarjajo v sproščenem tonu, dialogih, začinjenih s humorjem, spregovorijo pa tudi o svoji javni in zasebni plati življenja. Za piko na i vzdušje celodnevnega dogajanja prikaže kratek filmček iz zakulisja,« so o akciji še zapisali pri Pro Plusu. Kdo je sodeloval pri snovanju akcije, si lahko preberetu tu.