• Facebook
  • Twitter
  • RSS

6. Weekend Media Festival: potrjenih več kot 4.000 udeležencev

V Rovinju je vse pripravljeno za 6. Weekend Media Festival, ki se bo začel jutri v prostorih stare Tobačne tovarne. Letos je potrdilo svojo udeležbo že več kot 4.000 udeležencev iz celega sveta. Na tridnevnem festivalu, ki se konča v nedeljo, 22. septembra, bo sodelovalo več kot 100 predavateljev in govorcev. Organizatorji so pripravili tudi pester večerni program, saj bodo nastopili Diskobajagi, Sergej Trifunović z Moondance Big Bandom in drugi.

Tomo Ricov, direktor festivala Weekend Media.

»Čeprav dogodek velja za ključnega na področju komuniciranja in marketinga v jugovzhodni Evropi, smo letos vseeno obogatili program z dodatnimi temami in predavanji z drugih področij. S tem želimo usmeriti pozornost festivala na vse aktualne teme, ki vplivajo na tehnološki in komercialni razvoj medijev,« je povedal Tomo Ricov, direktor festivala Weekend Media.   

Weekend Media Festival je tudi letos pritegnil zanimive goste in predavatelje iz največjih svetovnih podjetij, pravi Nikola Vrdoljak, direktor programa. Svoj nastop so potrdili Tom Buday, direktor marketinga v družbi Nestlé, Nir Korzack iz Googla Izrael in nekdanji glavni urednik Financial Timesa sir Geoffrey Owen.

Tudi okroglih miz ne bo manjkalo. V pogovoru z naslovom (Ne) gremo v EU! bosta svoji mnenji soočila dva vrhunska novinarja s svojevrstnim pogledom na vstop Hrvaške v Evropsko unijo, ki iz Bruslja poročata za Wall Street Journal in Daily Telegraph. Predvidena je tudi okrogla miza o novih poslovnih modelih na področju telekomunikacij in financ. Organizatorji so pripravili še eno zanimivo okroglo mizo, kjer bodo politiki in predstavniki odnosov z javnostmi razpravljali, kaj se sme delati v političnem komuniciranju in kaj ne. Temi združitve regionalnih podjetij v eno večje podjetje, ki lažje konkurira na evropskem in svetovnem trgu, bo posvečena okrogla miza z naslovom Regionalni Benelux. Vpliv krize na tiskane medije bo predstavljen na okrogli mizi z naslovom Povratek odpisanih.

Na festivalu bodo namenili pozornost tudi hrvaški radioteleviziji in njenemu prestrukturiranju, o katerem se govori že vrsto let. Do zdaj neznane podrobnosti o prestrukturiranju in svoje videnje prihodnosti te hrvaške javne družbe bo predstavil Goran Radman, direktor HRT. 

Že drugič bo na Weekend Media Festivalu potekal tudi BalCannes v sodelovanju s Hrvaškim združenjem društev za tržno komuniciranje (HURA). Balcannes je regionalno tekmovanje, kjer tekmujejo oglaševalske agencije Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Slovenije, Makedonije in Črne gore.  Preteklo leto je bilo prijavljenih 100 del 50 agencij iz šestih različnih držav. Vsako prijavljeno delo bo predstavljeno na Weekend Media Festivalu v sklopu Balcannesa in na spletni strani Balcannesa v bazi agencij. Najboljših 25 projektov bo predstavljenih v glavni dvorani.

Na šestem Weekend Media Festivalu bodo razglašeni tudi zmagovalci natečaja SoMoBorac Awards, ki jih bo izbrala mednarodna žirija. Natečaj SoMoBorac Awards organizirajo Jasno&Glasno, Plan B in Gingernet. Namen natečaja je ponuditi dodatno priložnost, da se na Weekend Media Festivalu s svojimi ustvarjalnimi deli, projekti ali kampanjami predstavijo oglaševalske agencije, podjetja ali posamezniki. Na natečaj so možne prijave v družabno ali mobilno kategorijo. V prvo spadajo projekti in kampanje, kot so strani na Facebooku, blogi, Instragram in profili na Twitterju. V mobilno kategorijo spadajo razne aplikacije in kampanje za pametne telefone.