• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Knjiga Voditelj dialogov kmalu tudi v slovenščini

Konec julija bo pri reviji Marketing magazin izšla knjiga belgijskega guruja komuniciranja na družbenih omrežjih Stevena Van Belleghema Voditelj dialogov (The Conversation Manager) s podnaslovom Moč sodobnega potrošnika, konec klasičnih oglaševalskih modelov (The power of the modern consumer, the end of the traditional advertiser).

Naslovnica knjiga Voditelj dialogov.

 V zadnjih nekaj letih se je internet razvil iz statične v družabno platformo. Ta evolucija je imela velik vpliv na način, kako potrošniki komunicirajo med seboj in sprejemajo nakupne odločitve. Knjiga Voditelj dialogov belgijskega marketinškega strokovnjaka Stevena Van Belleghema ponuja svežo vizijo o tem, kakšen bi bil najboljši način za blagovne znamke, da se povežejo in uspešno sodelujejo s sodobnim potrošnikom. V središču te strategije je dialog s potrošnikom. Učiti se poslušati in se pogovarjati s potrošniki pa sta nujni veščini, če želite tudi vi postati voditelj dialogov. Knjiga je veliko več kot le teoretičen okvir, saj ponuja tudi številna uporabna praktična orodja, ki bodo podjetjem in posameznikom v pomoč na njihovi poti preobrazbe v uspešnega voditelja dialogov.

Kot je zapisal Steven Van Belleghem, knjiga Voditelj dialogov temelji na štirih letih raziskav ekipe v belgijski agenciji za trženjske raziskave InSites Consulting in na spoznanjih, ki jih je pridobil pri temeljitem proučevanju relevantne strokovne literature, v pogovorih z oglaševalci, projektih za naročnike ter na podlagi odzivov na njihove delavnice in seminarje ter seveda (saj drugače ne gre) na podlagi svojih lastnih vizij in prepričanj. Knjiga Voditelj dialogov je bila prodana v več kot 25 tisoč izvodih in je pred dvema letoma prejela nagrado za najboljšo marketinško knjigo v Evropi. Konec julija jo dobimo tudi v slovenskem prevodu, za katerega je poskrbel Boštjan Tadel.

Van Belleghem je tudi avtor knjige The Conversation Company (Podjetje dialogov). Je eden od poslovodnih partnerjev pri InSites Consulting in izredni profesor marketinga na belgijski poslovni šoli Vlerick Business School. Strankam pomaga pri strateških in taktičnih zadevah, ki so povezane z dialogi, oglaševanjem »od-ust do ust« in družbenimi mediji. Skupaj z ekipo pri InSites Consultingu podjetjem pomaga, da s pomočjo znamčenja, oglaševanja in vključevanja dialogov v celotno strategijo podjetja bolje razumejo sodobnega potrošnika. Kot avtor knjig in profesor marketinga tudi predava in poučuje po vsem svetu o dialogih in družbenih medijih. Tako je v letih 2011 in 2012 nastopil tudi na Seminarju medijskih trendov (SEMPL) v Portorožu in bil obakrat izbran za najboljšega predavatelja seminarja.  Pričakovano, saj velja za enega najboljših evropskih predavateljev na področju družbenih medijev, dialogov in digitalnega marketinga.

Naročniki revije Marketing magazin boste knjigo Voditelj dialogov v vrednosti 29 evrov prejeli brezplačno konec julija, namesto redne, mesečne številke MM-a.

Naslovnica knjiga Voditelj dialogov.
Steven Van Belleghem, avtor knjige Voditelj dialogov.