• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšla je nova številka Marketing magazina

»Ukvarjajte se več z izdelki in manj z njihovim oglaševanjem,« naročnikom in komunikatorjem svetujeta Miha Klinar in Matevž Medja, direktorja in partnerja oblikovalskega studia Gigo Design + Communications in tokratna osrednja intervjuvanca.

Pogovarjali smo se tudi s Patrickom D. Cowdenom, snovalcem modela vodenja, ki zagotavlja trajnostni uspeh, poimenoval pa ga je »več kot vodenje« (»Beyond Leadership«). Cowden, ki je bil med predavatelji na letošnji Slovenski marketinški konferenci, pravi, da je zanj vse, kar se dogaja v podjetju, del marketinga. »Zmagovalno vprašanje je, kako vse elemente marketinga združiti v mehanizem, ki jasno in preprosto sporoča, kdo ste,« meni ta vrhunski menedžer, ki se v poslovnem svetu giblje že trideset let.

Objavljamo tudi podatke o poslovanju manjših slovenskih oglaševalskih agencij s prometom nižjim od milijona evrov. Kot kažejo podatki AJPES-a, so se dobički teh agencij v povprečju znižali celo za 90 odstotkov in vse več je takih, ki so leto 2012 končale v rdečih številkah.

Seveda pa je bil MM tudi letos na festivalu kreativnosti v Cannesu, ki je praznoval 60. obletnico in bil zato obarvan v slovesno rdečo barvo. Morda pa tudi zato, ker je oglaševalec leta Coca-Cola, ki je za festival pripravila posebno polnitev. Poročamo tudi o slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit, ki je bila v Ljubljani drugo leto zapored, o Slovenski marketinški konferenci, mednarodni konferenci za odnose z javnostmi BledCom in avstrijskih oglaševalskih nagradah Green Panther.

V novem MM-u si med drugim lahko preberete tudi naslednje prispevke:

Božidar Novak: Bunga bunga, marketing in kreativne industrije

Rok Hrastnik: V pozdrav antipiškotnemu zakonu

Marjan Novak: 26 zmagovalnih

Aljoša Bagola: Pravila časa

Iztok Sila: Neskončna lahkost ponudb

Robert Schmitzer: Tradicionalni mediji na razpotju

Jan Isakovič: Kdo se boji družbenega moža?

Björn Edlund: Pristnost in transparentnost sta osnova za zaupanje

Christian Le Bret: Marketing + inovacija = zmagovalna kombinacija