• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2013 - Že tretja velika nagrada za Neumne načine smrti

Festival v Cannesu v vrtincu pestrega dogajanja.

Interaktivni mediji: Oreo Daily Twist

V sredo, 19. junija, so bile na kanskih levih podeljene nagrade v kategorijah: oblikovanje, interaktivni mediji, tiskani oglasi in radio. V kategoriji radijskih oglasov so že tretjič slavili Avstralci s kampanjo Neumni načini smrti, ki tako že postajajo prvi veliki prvaki 60. kanskega festivala. Pesem in ostali elementi akcije postajajo na festivalu vse bolj priljubljeni.

Radio: McCann Melbourne – »Neumni načini smrti« (»Dumb Ways to Die«) za Metro Melbourne

Oblikovanje (Design): Serviceplan Nemčija – »Skenirano letno poročilo« (»The Selfscan Report«) za naročnika Auchan.

V kategoriji oblikovanje je nemška agencija Serviceplan (ki smo jo videli v Ljubljani na podelitev nagrad Epica) drugič zapored osvojila veliko nagrado Grand Prix za Skenirano letno poročilo za trgovsko verigo Auchan. Kupci ob prejemu računa na koncu nakupa prejmejo račun, na katerem je črtna koda - letno poročilo družbe. Če uporabniki kodo poskenirajo, se jim na mobilnem telefonu prikaže letno poročilo družbe. V agenciji poudarjajo, da so za 97 odstotkov zmanjšali porabo papirja, s čimer izražajo odgovornost družbe do okolja.

V kategoriji Interaktivni mediji je žirija podelila dve veliki nagradi.

Interaktivni mediji (Cyber): Pereira & O Dell San Francisco – »Notranja lepota« (»The Beauty Inside«) za Intel in Toshibo

Interaktivni mediji (Cyber): DRAFTFCB New York – »Oreovi dnevni obrati« (»Oreo Daily Twist«) za Mondelez International

Tiskani oglasi (Press): TBWA-Media Arts – Ipad Mini serija oglasov za Apple

Preprosti a nazorni oglasi za novi iPad Mini so prepričali žirijo. Serija ponazarja primerjavo med originalnimi publikacijami in pomanjšano verzijo revij v digitalni obliki.