• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2013 - nova podelitev, nove nagrade

Na drugi podelitvi nagrade za Francijo, Filipine, Nizozemsko in ZDA.

V torek, 18. junija zvečer je v Cannesu potekala druga svečana podelitev nagrad. Pred prepolno dvorano Audi so slavili najboljša svetovna dela v kategorijah: oglaševanje na prostem, mobilne komunikacije, medijske nagrade in inovacije. Glavne nagrade so prejeli:

Oglaševanje na prostem: Ogilvy France – »Klop« (»Bench«) za IBM

V kampanji pod naslovom »Pametne ideje za pametne ljudi« je agencija na ulice Londona in Pariza postavila različne uporabne primere oglaševanja na prostem, ki ljudem dejansko omogočajo boljše življenje v mestih. S tem je naročnik  IBM poudaril, da so tudi njihove storitve in proizvodi namenjeni boljšemu življenju ljudi. Žirija je poudarila, da je bilo v kategoriji izjemno veliko dobrih del, zmagovalne ideje pariške agencije pa dejansko ni bilo mogoče prenesti v noben drug medij, kar je bilo ključno za odločitev o zmagovalcu.

Mobilne komunikacije: DDB Filipini - TXTBKS za Smart communications

Medijske nagrade: Ogilvy & Mather Amsterdam – »Zakaj čakati dokler ni prepozno« (»Why Wait until is to late«) za Funeral Insurance Company Dela

O kampanj je lani govorila vsa Nizozemska. Ideja za "pogrebniško zavarovalnico" izhaja iz dejstva, najlepše besede najbližjim namenimo prepozno, takrat, ko nas ne morejo več slišati, na njihovem pogrebu. Oglaševalec je to navado prekinil in ljudje so dobili možnost, da svojcem sporočijo lepe misli že sedaj, ko so živi.

Inovacije: The Barbarian Group New York - (Cinder) za Softwear technology

Cinder je brezplačna aplikacija za kreativno programiranje. Zasnovana je na način, ki omogoča intutivno programiranje grafičnih, avdio, video in drugih rešitev. Deluje v vseh programskih okoljih