• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2013 - Podeljene prve nagrade

Prve nagrade v Avstralijo, Brazilijo in na Nizozemsko.

V ponedeljek, 17. junija 2013, so bile v Cannesu podeljene prve nagrade na letošnjem 60. festivalu. Nagrade so bile podeljene v kategorijah:  promocijske aktivnosti, učinkovitost kreativne zasnove, odnosi z javnostmi in direktnem marketingu. 

Promocijske aktivnosti: Ogilvy Sao Paolo, Brazilija – »Nesmrtni Navijači« (»Immortal fans«)

Veliko nagrado Grand Prix, v kategoriji promocijske aktivnosti, je prejela brazilska agencija Ogilvy Brasil za kampanjo Nesmrtni navijači. Naročnik akcije je brazilski nogometni klub Recife, katerih navijači trdijo, da so najbolj zvesti privrženci kateregakoli kluba na svetu. To v akciji dokazujejo tako, da se poleg članstva v navijaški klub odločijo tudi za doniranje organov v primeru smrti. Na članski kartici je tako izpisana njihova pripravljenost darovati organe v primeru smrti. Z akcijo so promovirali družbeno odgovorno dejanje in tudi dokazali, da resnično verjamejo v svoj klub. Tudi v primeru smrti bo del njih še vedno živel za klub. V telesu nekoga drugega.

Kreativna učinkovitost: Wieden + Kennedy, Nizozemska – »Heinekenovo legendarno popotovanje« (»Heineken's Legendary Journey«)

Lanskoletna zmagovalna kampanja mnogih festivalov prikazana skozi oči njenih ustvarjalcev je prav tako zanimiva kot sam izdelek.

PR: McCann Melbourne – »Neumni načini smrti« (»Dumb Ways to Die«) in

Direktni marketing: McCann Melbourne – »Neumni načini smrti« (»Dumb Ways to Die«)

Naročnik akcije, Metro iz Melbourna, je želel s kampanjo mlade, ki veljajo za neposlušne in neubogljive, opozoriti na nevarnosti, ki nanje prežijo pri uporabi podzemne železnice. V seriji kratkih črno humornih filmčkov je prikazano veliko neumnih nezgod, pri katerih lahko umrejo mladi. Med drugim tudi na metroju.