• Facebook
  • Twitter
  • RSS

60. Cannes Lions s številnimi presežki

Rekordne številke na diamantnih kanskih levih.

Med vrhunce letošnjega Cannesa organizatorji med drugim štejejo nastope modne oblikovalke Vivienne Westwood.

V soboto, 15. junija se je v Cannesu začel najpomembnejši svetovni oglaševalski festival Cannes Lions. Letos praznuje okroglo, 60. obletnico in je zato obarvan v slovesno rdečo. Morda tudi zato, ker je letošnji oglaševalec leta Coca Cola, ki je za festival pripravila posebno polnitev.

Festivala se udeležuje okoli 12.000 udeležencev iz vsega sveta, vse več je ljudi iz držav BRIK, ki tudi na ta način kažejo pomen njihove rasti na svetovno gospodarstvo. Za 25 najpomembnejših nagrad se poteguje skoraj 36.000 prijavljenih del iz 92 držav. Nagrade bodo podeljene na 4 slavnostnih podelitvah in sicer v ponedeljek, torek, sredo in soboto.

Med vrhunce letošnjega Cannesa organizatorji štejejo nastope modne oblikovalke Vivienne Westwood, glasbenika Lou Reeda, režiserja Alana Parkerja in raperja in poslovneža Seana Combsa.