• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za zlate leve se poteguje skoraj 36.000 prijavljenih del

Največji svetovni oglaševalski festival Cannes Lions, ki letos praznuje 60. letnico, ponovno podira rekorde.

Na letošnji 60. Cannes Lions je prijavljenih rekordnih 35.765 del iz 92 držav, kar je 4 odstotke več kot lani. In veliko veliko več kot pred 60 leti, ko je na festivalu sodelovalo le 187 filmov – oglasov.

Na letošnjem festivalu, ki bo potekal od 16.6. – 23.6., bodo predstavljene novosti, med katerimi je tudi “slovenska” ideja predstavljena pred leti na SOF-u, in sicer delno žiriranje v živo, pred udeleženci v novi kategoriji Inovacije, v kateri je prijavljenih 270 del.

Seznam prijav kaže, kako potrebe industrije spreminjajo število del po kategorijah, ki so v zadnjem času bolj aktualne. 

 Category

2012

2013

% Variation

2012 v 2013

Branded Content &

Entertainment Lions

800

968

+21%

Creative Effectiveness

Lions

92

120

+30%

Cyber Lions

2458

2627

+7%

Design Lions

2182

2373

+9%

Direct Lions

2357

2578

+9%

Film Lions

3475

3125

-10%

Film Craft Lions

1721

2029

+17.9%

Innovation Lions (new)

-

270

n/a

Media Lions

3247

3031

-7%

Mobile Lions

965

1061

+10%

Outdoor Lions

4843

5613

+16%

PR Lions

1130

1296

+15%

Press Lions

6056

5711

-6%

Promo & Activation Lions

2674

2974

+11%

Radio Lions

1784

1552

-13%

Titanium and Integrated

Lions

517

437

-15%

TOTAL

34,301

35,765

+4.2%