• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ADCE nagrado Grand Prix podelil agenciji Saatchi&Saatchi Milan

Žirija Evropskega kluba umetniških direktorjev (ADCE) je najvišje priznanje na področju oglaševanja in oblikovanja podelila agenciji Saatchi&Saatchi Milan za akcijo »Integration Day« pripravljeno za organizacijo CoorDown.

Na letošnjem dvaindvajsetem natečaju Evropskega kluba umetniških direktorjev se je pod sloganom »Odlično ni dovolj dobro« (»Great is not good enough«) za nagrado potegovalo 606 del iz dvajsetih evropskih držav. Strokovna žirija 55 kreativcev iz 19 evropskih držav je med prijavljena dela podelila 20 zlatih in 27 srebrnih nagrad, dodatno še 115 nominacij.

Nagrado Grand Prix si je prislužila oglaševalska agencija Saatchi&Saatchi Milan za akcijo »Dan za vključevanje« (»Integration Day«), ki govori o priložnostih in sposobnostih ljudi z Downovim sindromom, ki jih ščiti organizacija CoorDown Onlus. Oglaševalska akcija, ki obsega televizijske in tiskane oglase, je bila predstavljena 21. marca 2012, na sedmi svetovni dan Downovega sindroma.

V kategoriji »Greatness Challenge«, ki je bila letos podeljena prvič, je nagrado prejel Denis Loveiko iz agencije Leo Burnett iz Ukrajine za akcijo »Kaj ti lahko prinesem?« (»What can I get you?«)

Zmagovalna dela bodo od 27. junija do 13. julija na ogled v štirih priznanih galerijah v Barceloni, nato bodo razstavljena v številnih razstaviščih po Evropi.