• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ADCE nagrajuje najboljše oblikovalce in oglaševalce

Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE) bo 8. junija v Barceloni podelil nagrade za najboljša dela na področju oblikovanja in oglaševanja.

Na letošnjem dvaindvajsetem natečaju Evropskega kluba umetniških direktorjev se bo pod sloganom »Odlično ni dovolj dobro« (»Great is not good enough«) za nagrado potegovalo več kot 600 del iz dvajsetih evropskih držav, ki so že bila nagrajena v matični državi v okviru drugih natečajev.

Strokovno žirijo sestavlja 50 evropskih strokovnjakov s področja oblikovanja in oglaševanja. Prijavljena dela so razvrščena v 33 kategorij in 6 disciplin, in sicer film in radio, tiskani oglasi, oblikovanje, promocija, novi mediji in dogodki ter integracije in inovacije. Slednjo so zaradi naraščajočega števila »revolucionarnih« akcij dodali.

Žirija bo ob nagradah Grand Prix, zlatih, srebrnih in nominacijah, letos podelila tudi nagrado za najbolj inovativno evropsko blagovno znamko (»The Most Innovative European Brand«).

Zmagovalna dela bodo od 27. junija do 13. julija na ogled v štirih priznanih galerijah v Barceloni, nato bodo razstavljena v številnih razstaviščih po Evropi.