• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SMK 2013: Pogum popotnica do naslednje konference

Drugi dan Slovenske marketinške konference se je zaključil s pogovorom s slovensko smučarsko tekačica Petro Majdič.

Petra Majdič (foto: Jernej Lasič)

V uvodnem predavanju drugega dne 18. Slovenske marketinške konference je Jean Jacques Vandenheede, ACNielsen Europe, udeležence podrobneje seznanil z razmišljanjem potrošnikov. Poudaril je, da potrošnika oblikuje ponudba.

Andrej Božič, Steklarna Hrastnik in Anka Miklavič Lipušček, Mlekarna Planika sta govorila o uspešnem upravljanju odnosov kot pravi poti do uspeha učinkovitega trženja. V primerih dobre prakse sta izpostavila pomen kakovostnih izdelkov in pristnega odnosa s sodelavci.

Ratko Božović, Nordeus Srbija, Lea Benedejčič, Mimovrste=) in Peter Curk, Renderspce so za zaključek "formalnejšega" dela 18. SMK razkrili, zakaj se morajo podjetja, zaradi tehnologije, učinkoviteje prilagajati in iti v korak s časom. Vsi pa so se strinjali, da je ob odlični tehnologiji na prvem mestu še zmeraj odnos z uporabnikom.

V sproščenem zaključnem pogovoru s Petro Majdič pa smo izvedeli, da pogum pomeni tudi odnehati ob pravem času.