• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marketinška direktorica leta je Darja Teržan

Na 18. Slovenski marketinški konferenci je naziv marketinške direktorice leta prejela Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia.

Marketinška direktorica leta Darja Teržan v družbi Jožka Križana in Nataše Hajdinjak (foto: Irena Herak)

Teržanova je v Mlekarni Celeia odgovorna za vse izdelke in za vseh osem trgov, kjer je prisotna blagovna znamka Zelene doline. Strokovna komisija je ob odločitvi za izbor pojasnila, da je Teržanova z jasno marketinško strategijo in jasno postavljenimi cilji, inovativnostjo, pravo kombinacijo trženjskega spleta, organizacijske klime, povezovanja s strateško ravnjo ter učinkovito taktično izvedbo z ekipo uspela na zelo konkurenčnem trgu ne le ohraniti, ampak izboljšati položaj znamk Mlekarne Celeia in ustvariti presežek v slovenski prehrambni industriji.

Ob Darji Teržan sta se za laskavi naziv potegovala še Nataša Hajdinjak, Helios Domžale d.d. in Jožko Križan, Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez.