• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Blagovne znamke z največjo vrednostjo

Največja podatkovna baza blagovnih znamk BrandZ in globalna raziskovalna agencija Millward Brown Optimor sta sestavila lestvico blagovnih znamk z največjo vrednostjo.

Kljub temu, da pri Applu beležijo padec dobička, je od leta 2012 vrednost blagovne znamke Apple narasla za 1 odstotek na vrtoglavih 185 milijard ameriških dolarjev. Tako Apple ostaja na vrhu lestvice blagovnih znamk z največjo vrednostjo.

Ocena vrednosti pa ne temelji samo na številkah. Millward Brown vsako leto za mnenje vpraša 200 milijonov potrošnikov v 43 državah.

Lestvica zmagovalnih blagovnih znamk:

1. Apple

2. Google

3. IBM

4. McDonald's

5. Coca-Cola

6. AT&T

7. Microsoft

8. Marlboro

9. Visa

10. China Mobile

11. GE

12. Verizon

13. Wells Fargo

14. Amazon

15. UPS

16. ICBC

17. Vodafone

18. Walmart

19. SAP

20. MasterCard