• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SMK 2013, popoldan pogumno naprej

Drugo polovico prvega dne Slovenske marketinške konference je zaznamoval predvsem pogovor s kandidati za marketinškega direktorja oziroma direktorico leta 2013.

Okrogla miza s kandidati za marketinšega direktorja leta 2013 (foto: Jernej Lasič)

Letošnji kandidati za naziv marketinški direktor leta so Nataša Hajdinjak, Helios Domžale d.d., Jožko Križan, Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez in Darja Teržan, Mlekarna, Celeia d.o.o. Na drugi popoldanski okrogli mizi so še zadnjič pred podelitvijo nagrad predstavili svoj pogled na pogum in delo v marketingu. Razglasitev zmagovalca bo potekala nocoj v Gledališču Tartini v Piranu.

Prva popoldanska okrogla miza z naslovom "Slovenski pogum - regionalno globalni uspeh" je izhajala iz predpostavke, da je na vodstvenih položajih uspešnih multinacionalnih podjetij premalo Slovencev. O potrebnih spremembah za uspeh so razpravljali Rok Kvaternik, Ernst Klett Publishers, Simon Kaluža, SAP CEE, Tomaž Verbnik, Bureau Veritas in Darko Dujič, Google Adriatic.

Thierry Villard, Goodyear Dunlop Tires CSEE, je v svojem predavanju predstavil, kako so recesija in spremembe na finančnih trgih privedle do sprememb pri potrošnikih. Villardu so se v diskusiji kasneje pridružili še Ranko Jelača, Droga Kolinska, del Atlantic Grupe in Irena Weber, IBM.