• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SMK 2013: Marketing s pogumom

Danes se je v GH Bernardin v Portorožu pričela 18. Slovenska marketinška konferenca, katere osrednja tema je pogum. Približno 400 obiskovalcev bo danes in jutri spremljalo predavanja ter pogovore o načinih in poteh za preboj v nove dimenzije poslovanja, ki jih narekuje nepredvidljiv trg.

18. Slovenska marketinška konferenca (foto: Jernej Lasič)

Patrick D. Cowden je na uvodnem predavanju o uspešnem vodenju predstavil svojo poslovno pot. Z udeleženci je delil spoznanje, da pozitivne številke v letnem poročilu ustvarjajo ljudje, kar ga je privedlo do oblikovanja lastne iniciative »Beyond Leadership«. Cowden, vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, je namreč prepričan, da je človeški dejavnik odgovor na katerikoli izziv današnjega časa.

Tomaž Berločnik, predsednik uprave v Petrolu je dejal, da pri njih uspešne zgodbe izvirajo iz strateško usmerjenega marketinga. Na primerih dobre prakse je pokazal, kaj v Petrolu pomeni pogum ter trdna in jasna vizija. Kako se različnim trgom in potrebam na področju bele tehnike prilagajajo v Gorenju pa je povedal predsednik uprave Franjo Bobinac. Oba sta poudarila pomembnost prepoznavanja potreb potrošnika.