• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalski trgi v razvoju obetajo 200 milijard ameriških dolarjev oglaševalskega denarja

Poročilo podjetja S&P Capital IQ napoveduje, da bo v naslednjih treh letih na oglaševalskih trgih v razvoju vložek finančnih sredstev v oglaševanje skoraj štirikrat višji kot na razvitih trgih.

Raziskava investicijsko raziskovalnega podjetja S&P Capital IQ napoveduje, da bodo odhodki od oglaševanja v Braziliji, Rusiji in na Kitajskem rasli za povprečno 10,7 odstotka na leto. Tako bodo te tri države skupaj zabeležile kar 29 odstotkov svetovne oglaševalske rasti in bodo v naslednjih desetih oziroma petnajstih letih v svetovni oglaševalski proračun prispevale kar 200 milijard ameriških dolarjev oglaševalskega denarja. Brazilija na primer bo leta 2014 gostila Svetovno nogometno prvenstvo, leta 2016 Olimpijske igre. Tako bo izpostavljena celemu svetu in bo zelo zanimiva za oglaševalce.

V poročilu še navajajo, da imajo na oglaševalskih trgih v razvoju dolgoročno investicijsko prednost predvsem globalne oglaševalske agencije, ki so v državah BRIK že dokaj uveljavljene.

Oglaševalska panoga bi si naj opomogla še v Severni Ameriki, medtem ko v Evropi lahko še nadalje pričakujemo razočaranje.

Podoben rezultat je nedavno pokazala tudi raziskava društva Warc, in sicer, da v oglaševanje največ investirajo države BRICK, torej Brazilija, Rusija, Indija in Kitajska.

Vir: capitaliq.com