• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V ZDA oglaševanje na družbenih omrežjih narašča

V ZDA narašča uporaba družbenih omrežij, zato je na slednjih v porastu tudi uporaba plačljivih vsebin.

Nedavna raziskava oglaševalskega podjetja Vizu kaže, kakšna je strategija plačljivih oglasov na družabnih omrežjih v podjetjih in agencijah v ZDA.  Vizu je od julija 2012 del raziskovalne mreže Nielsen.

Medtem ko uporaba družbenih omrežij v ZDA narašča, oglaševalci vse bolj izkoriščajo možnost plačljivih oglasov. Tako je kar 65 odstotkov podjetij za leto 2013 predvidelo več sredstev za oglase na družbenih omrežjih, saj ugotavljajo, da na ta način nagovarjajo svojo ciljno publiko, povečujejo obisk njihove spletne strani in pridobivajo nove kupce.

41 odstotkov oglaševalcev namenja sredstva za oglaševanje na družbenih omrežjih in so vanj pripravljeni vložiti več, pri tem pa manj vlagajo v druge kanale oglaševanja. 23 odstotkov vprašanih bi se raje odreklo oglasom na spletnih straneh, 10 odstotkov video in drugim spletnim vsebinam, kar 39 odstotkov vprašanih pa bi finančna sredstva za oglaševanje na družbenih omrežjih preusmerili iz ne-spletnega oglaševanja.  

Kljub temu, da so plačljivi oglasi na družbenih omrežjih v porastu, kar 89 % uporabnikov koristi brezplačna orodja kot so Facebook, Tviter in YouTube. Od tega 75 odstotkov uporablja promocijske tvite in Facebook oglase.

Oglaševanje v družbenih omrežjih je vse pogosteje sestavni del celotne oglaševalske strategije. 65 odstotkov podjetij uporablja plačljive oglase na družbenih omrežjih hkrati z drugimi spletnimi oglasi ( 83 % z oglasom na spletni strani, 46 % s spletno video vsebino in 40 % z mobilnim oglasom) in 51 odstotkov oglase na družbenih omrežjih kombinira z ne-spletnim oglaševanjem (52 % s tiskanimi oglasi in 37 % s televizijskimi oglasi).     

Ne glede na obliko oglaševanja oglaševalci vlagajo tudi v merjenje učinkovitosti svojih akcij. Pri tem 42 odstotkov sodelujočih v raziskavi priznava, da za vse oblike oglaševanja uporabljajo enaka orodja merjenja učinkovitosti, z nekaj dodatnimi meritvami za splet. Kar 14 % oglaševalcev pa ne meri učinkovitosti oglaševanja na družbenih omrežjih.