• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie Slovenija s spletno različico zbornika

Effie Slovenija je ponudila brezplačno spletno različico zbornika, ki poleg pisnih predstavitev 21. finalnih projektov za razpisno obdobje Effie Slovenija 2012 vključuje tudi video posnetke kreativnih rešitev finalistov.

V Zbornik Effie Slovenija so vključene prijave nagrajencev in finalistov 6. nagrade Effie Slovenija, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jih je žirija pod vodstvom Pavla Vrabca izbrala izmed 40 prijavljenih akcij. Šesti Zbornik v zbirki skrbno dokumentira najboljše, izbrane in nagrajene primere učinkovite in dobre prakse tržno-komunikacijskih akcij. Namen in poslanstvo Zbornika Effie Slovenija je predvsem spodbujanje razumevanje vpliva učinkovitosti tržnega komuniciranja na graditev blagovnih znamk in poslovne uspešnosti ter beleženje praks tistih, ki so bili v izbranem razpisnem obdobju najboljši.