• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marketinški direktor leta 2013: finalisti so izbrani

Upravni odbor Društva za marketing Slovenije (DMS) je izmed 14 kandidatov izbral finaliste, ki se bodo potegovali za naziv Marketinški direktor leta 2013. Trije finalisti so Nataša Hajdinjak, Jožko Križan in Darja Teržan.

Foto: Irena Herak/Finance

Med sedmimi prijavami za nagrado marketinški direktor leta 2013 je komisija, katere predstavnike je izbral Upravni odbor DMS, izbrala tri finaliste.

Izbranci, ki so stari več kot 30 let in imajo za seboj vsaj dve leti izvajanja vodstvene funkcije na področju marketinga pri istem delodajalcu, so: 

  • Nataša Hajdinjak, direktorica Službe za marketing Skupine Helios, Helios Domžale
  • Jožko Križan, direktor marketinga, Olimpijski komite Slovenije, Združenje športnih zvez
  • Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia

Na razpis za marketinškega direktorja leta 2013, ki se je zaključil 12. aprila, so v DMS prejeli 14 nominacij. Za končno prijavo in s tem potrditev kandidature se je odločilo 7 kandidatov. 

Komisijo je sestavljalo osem članov:

  • Eva Aljančič (Si.mobil)
  • Peter Frankl (Časnik Finance)
  • dr. Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta EF in DMS),
  • Gordana Petek Ivandič
  • Iztok Sila (Sila svetovanje)
  • Sonja Šmuc (Združenje Manager)
  • Milena Štular (Slovenska oglaševalska zbornica in DMS)
  • Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta)

Glasovanje za naziv marketinški direktor oz. direktorica leta 2013 bo potekalo od 6. do 17. maja 2013. K spletnemu glasovanju bodo v DMS povabili vseh svojih 560 članov in največ sto uveljavljenih akademikov in praktikov s področja marketinga.

Marketinški direktor ali direktorica leta 2013 bo razglašen oz. razglašena na večerni slovesnosti 18. Slovenske marketinške konference, 21. maja 2013 ob 20.30 v Gledališču Tartini v Piranu.