• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Evianovi dojenčki so se vrnili

Francoska agencija Euro RSCG BETC je zasnovala marketinško akcijo »Dojenček v tebi« (ang. »Baby Inside«) z video oglasom in spletno komunikacijo, ki se med seboj dopolnjujeta.

Le kdo se ne spomni dojenčkov, ki so oglaševalski akciji za Evian iz leta 2009 »prikotalkali« številne oglaševalske nagrade? Zdaj so se vrnili in še naprej promovirajo Evian kot vodo za nosečnice, mame in njihove otroke, podjetje pa s svojimi oglaševalskimi akcijami in sloganom »Živi mladostno« (ang. »Live young«) sporoča, da je voda vir mladosti.

Francoska agencija Euro RSCG BETC je zasnovala marketinško akcijo »Dojenček v tebi« (ang. »Baby Inside«) z video oglasom in spletno komunikacijo, ki se med seboj dopolnjujeta. V videospotu nastopajo ljudje, oblečeni v majice, na katerih je naslikano telo dojenčka, podjetje pa obiskovalce spletne strani vabi, naj sodelujejo pri izdelavi »najdaljšega videospota kdaj koli«. Ti se oblečeni v majice Evian lahko posnamejo s spletno kamero, agencija pa bo te posnetke predelala, združila in dodala trenutnemu televizijskemu oglasu, ki si ga lahko ogledate spodaj.