• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poigrajte se z Magnumom!

Igro Iskalka užitkov, ki promovira blagovno znamko Magnum, so zasnovali v švedski oglaševalski agenciji Lowe Brindfors.

Podjetje Unilever je za svojo blagovno znamko Magnum predstavil interaktivno igro »Iskalka užitkov«, ki je del marketinške akcije »Za iskalce užitkov«. Glavni lik igre je mladenka, ki jo obiskovalec spletnega mesta lahko vodi po različnih spletnih straneh, portalih in blogih, kjer išče čokoladne praline. Na koncu jo čaka pravi čokoladni užitek, sladoled Magnum. Uporabniki oz. igralci lahko končne rezultate po odigrani igri delijo s svojimi prijatelji preko elektronske pošte ali družbenih omrežij in jih izzovejo, k izboljšanju rezultata. V igri se lahko preizkusite tudi sami, če kliknete tukaj.

Igro so zasnovali v švedski oglaševalski agenciji Lowe Brindfors. Iskalka, ki zavoljo čokoladnih posladkov preišče kar nekaj spletnih strani, je profesionalna balerina, ki so jo v agenciji slikali v petdesetih različnih pozah, ki skupaj ustvarjajo iluzijo realističnega gibanja. Akcija vključuje oglaševanje v klasičnih medijih in t.i. »earned media«.