• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Male oglase na spletu pregleduje več kot 82 % slovenskih spletnih uporabnikov

Po podatkih spletne trgovine bolha.com si male oglase na spletu ogleduje več kot 82 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Pri tem si jih skoraj 18 odstotkov ogleduje nekajkrat letno, malo več kot 21 odstotkov vsaj enkrat mesečno, 24 odstotkov tedensko ali pogosteje, manj kot 20 odstotkov pa si male oglase ogleda manj pogosto.

45 odstotkov spletnih uporabnikov spletne male oglase pregleduje vsaj enkrat mesečno pregleduje. To se odraža tudi v rasti spletnega oglasnika pri bolha.com, ki že nekaj let beleži rast tako števila objavljenih malih oglasov kot števila uporabnikov oz. obiskovalcev.

Skupno število malih oglasov je v zadnjem letu zabeležilo 27-odstotno rast, medtem ko primerjava s stanjem pred tremi leti kaže na skoraj 80-odstotni porast v številu malih oglasov.

Spletni oglasnik mesečno obišče več kot 1,3 milijona različnih uporabnikov, še bolj zgovoren pa je podatek, da mesečno beleži preko 116 milijonov ogledov strani, kar 73 odstotkov več kot v primerljivem obdobju v lanskem letu.