• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bodo oglaševalci manj stiskaški do svojih agencij?

Oglaševalci se zavedajo, da morajo biti pri svoji potrošnji preračunljivi, spoznali pa so tudi, da ne smejo več varčevati na račun svojih oglaševalskih agencij.

Foto: go2finances.com

Ameriško nacionalno združenje oglaševalcev (Association of National Advertisers) je med svojimi člani nedavno izvedlo raziskavo, ki je pokazala, da podjetja ne bodo več zniževala oglaševalskih proračunov, namenjenih plačilu oglaševalskih agencij. Kljub temu, da bodo še naprej varčna.

Glede na podatke omenjene raziskave bo kar 82 odstotkov podjetij še naprej skrbno bdelo nad svojimi stroški trženja, le 15 odstotkov pa bo še zmanjšalo plačila svojim agencijam. Leta 2009 je imelo takšne načrte 56 odstotkov oglaševalcev.

ANA je v poročilu pojasnila, da ni nujno, da majhen odstotek agencij, ki svojim agencijam načrtujejo še zmanjšati plačila, namiguje na svetlo oglaševalsko prihodnost. Še vedno je namreč možno, da oglaševalci svoje agencije silijo, naj zmajšajo svoje interne stroške produkcije in tako posredno zmanjšajo stroške oglaševanja podjetij.

Ko je združenje svoje člane vprašalo, kako načrtujejo zmanjšati stroške svojih marketinških oddelkov, je večina odgovorila, da bodo skušali privarčevati pri potovanjih, zadržali bodo nove komunikacijske projekte, več kot polovica podjetij pa bo zmanjšala tudi količino dela svojim internim produkcijskim ekipam in delo tako predala svojim oglaševalskim agencijam.

Vir: adage.com