• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vsebinski marketing: Na spletu ni prostora za vsiljevanje

70 odstotkov potrošnikov v ZDA najbolj zaupa priporočilom svojih prijateljev in družine, le deset odstotkov pa zaupa spletnim oglasom. Digitalni marketing, ki deluje po principu »push«, preprosto ne deluje več.

Na zadnjem Mesečnem srečanju DMS so govorci govorili o pomenu spleta pri ustvarjanju potrošniških preferenc. Andraž Štalec, direktor digitalne agencije Red Orbit, je v uvodu predstavil, kako se na spletu obnaša povprečni spletni uporabnik.

Sodobni, povezani potrošnik je vedno v iskanju informacij. Preden se spletni uporabnik odloči za nakup, se o izdelku pozanima preko desetih virov. Povprečno na spletu poišče informacije o dveh stvareh, mesečno internet obišče 60-krat.

Da je informirani in povezani potrošnik razvil odpor do klasičnih oglaševalskih tehnik, ki se držijo principa »push«, strokovnjaki že nekaj časa govorijo.. Za spletno okolje toliko bolj …

To je pokazala tudi zadnja Forresterjeva raziskava, katere poročilo so naslovili »Kako zgraditi vašo blagovno znamko s pomočjo oznamčene vsebine« (»How To Build Your Brand With Branded Content«).

V Poročilu so zapisali, da 70 odstotkov potrošnikov v ZDA najbolj zaupa priporočilom svojih prijateljev in družine, le deset odstotkov pa zaupa spletnim oglasom. Digitalni marketing, ki deluje po principu »push«, preprosto ne deluje več.

Velik ugled zato pridobivajo marketinške tehnike, ki temeljijo na principu »pull«, torej predvsem t.i. »vsebinski marketing«. Spletnim priporočilom zaupa skoraj polovica ameriških potrošnikov. Priporočilom strokovnjakov zaupa 55 odstotkov potrošnikov iz ZDA, priporočilom uporabnikov, ki jih znamke uporabijo na svojih spletnih mestih, pa 46 odstotkov.

43 odstotkov jih zaupa organskim iskalnim rezultatom, 32 odstotkov jih zaupa informacijam na spletnih straneh blagovnih znamk in podjetij. Evropejci takšnim priporočilom na splošno manj zaupajo. Strokovnim priporočilom zaupa 33 odstotkov Evropejcev, priporočilom potrošnikov pa 38 odstotkov evropskih spletnih uporabnikov.

Vir: warc.com