• Facebook
  • Twitter
  • RSS

22. SOF: Agencija leta je Pristop, znamka leta pa ORTO

Na 22. Slovenskem oglaševalskem festivalu je agencija leta postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Orto.

Slovenski oglaševalski festival se je zaključil s podelitvijo zlatih nagrad v hladnem portoroškem skladišču soli. Prostor je nekoliko ogrelo veselje nagrajencev. Najpogosteje so slavili zaposleni in naročniki agencije Pristop, ki je z izjemnim skupnim številom točk postala agencija leta, znamka leta pa je že treje leto zapored postala Si.mobilova ORTO.

Velike nagrade za najboljša dela v posameznih skupinah so prejele sledeče oglaševalske akcije:

  • Film: Peljite internet na sprehod (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Publicis)
  • Tiskani oglasi: Sumo borec in Bik (oglaševalec: Petrol, agencija Pristop)
  • Zunanje oglaševanje: Bliskomat (oglaševalec: Simobil, agencija Sonce.net)
  • Neposredno trženje:Lingva Franka – vizitka (oglaševalec: Lingva Franka, agencija VBG)
  • Korporativna oglasna sredstva: Dimension Two (oglaševalec: Dimension Two, agencija VBG)
  • Digitalno komuniciranje: Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencije Pristop)
  • Radijski oglasi: Kaj naj stori Janez (oglaševalec: Zavod Radio Študent, produkcija: Zavod Radio Študent)
  • Inovativne oblike komuniciranja: Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop)
  • Celostne oglaševalske akcije: Itak Job (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Pristop)
  • Ustvarjene in oznamčene vsebine: Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop)
  • Digitalne oglaševalske akcije: Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop)
  • Mediji: Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop)

Velike nagrade v tekmovalni skupini radio ni bilo podeljene.

  • Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Perfo.
  • Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov pa Zavod Radio Študent.

Na slavnostni podelitvi Zlata noč sta svoji stanovski nagradi prevzela tudi oglaševalec leta in oglaševalska osebnost leta 2012.

Organizatorji festival so leto prešteli približno 900 udeležencev.