• Facebook
  • Twitter
  • RSS

22. SOF: Po oglaševalski navdih v Portorož

Danes se pričenja 22. Slovenski oglaševalski festival, ki bo trajal do petka, 22. marca.

Slovenski oglaševalski festival se bo danes pričel s tradicionalno Oglaševalsko letino, ki jo vodita Janez Rakušček in Mitja Petrovič. Že 22. SOF bo potekal do petka, 22. marca, v Portorožu. Kongresni del tridnevnega dogodka bo na odru gostil številne domače in tuje dogodke, udeleženci pa bodo lahko obiskali kar tri podelitve nagrad, saj bodo poleg SOF-ovih odličij, ki bodo podeljene v sklopu Srebrne in Zlate festivalske noči, danes zvečer podeljene tudi nagrade za učinkovitost tržnih komunikacij Effie 2012.

V treh festivalskih dneh bodo nastopili govorci, kot so Alf Rehn, ki ga je britanski Times uvrstil med najvidnejše poslovne mislece sodobnega časa (Thinkers 50), Ravi Singh, ki ga je časnik USA Today označil za guruja političnih kampanj, Stephen Norman, višji podpredsednik za globalno trženje in komunikacije v koncernu Renault, Kjetil Andre Aamodt, legenda svetovnega smučanja, ki bo gost Pristop Talkshowa, pa Mirsad Purivatra, direktor Sarajevskega filmskega festivala. Med slovenskimi govorci bodo lahko udeleženci festivala na velikem odru ali v vzporednem programu prisluhnili Juretu Apihu, Aljoši Bagoli, Branku Čakarmišu, Niki Deu, Petru Florjančiču, Cenetu Grčaju, Nataši Pirc Musar in še mnogim drugim.

Darja Zajc, predsednica 22. SOF-a in direktorica marketinga na Pro Plus, je napovedala, da bo letošnji festival potekal v duhu navdiha, saj »brez navdiha ni uspešnih komunikacijskih in marketinških kampanj ter rezultatov, s katerimi merimo svoj strokovni uspeh.« Več o tem, kako je Zajčeva snovala letošnji program, si lahko preberete tukaj.

Kot smo že poročali, so agencije, produkcijske hiše in oglaševalci v tekmovalni del festivala letos skupno prijavili 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lani. Organizatorji so ob primerjavi z lanskoletnimi podatki javili, da se bo v letošnji tekmi za nagrade potegovalo nekoliko več tiskanih oglasov kot na predhodnjem festivalu, več prijavljenih del pa je tudi v tekmovalni skupini zunanje oglaševanje.

Uroš Goričan, predsednik žirije 22. SOF je že namignil, kaj je bilo letošnjim članom žirije pri ocenjevanju prijavljenih del in izbiranju zmagovalcev najpomembnejše: »Dobre ideje morajo potovati po več kanalih kot pred desetimi ali petimi leti ali pa celo po čisto drugih kanalih. Resnično dobra ideja je danes v svojih genih transmedijska. Takšna, ki se lahko na vseh medijskih platformah še oplemeniti. To je precej bolj zahtevno.«