• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ženske z otroki so aktivne uporabnice mobilnih aplikacij trgovcev

Matere so potrošniška skupina katere trgovci vsekakor ne bi smeli zapostavljati. Pri snovanju prodajnih možnosti in promocijskih aktivnosti pa se morajo zavedati, da so te potrošnice aktivne uporabnice pametnih telefonov.

Foto: Dreamstime

Nevromarketinške študije kažejo, da so ženske po naravi nagnjene k temu, da skrbijo za družino oz. ljubljene, poleg tega pa imajo močno potrebo po pripadnosti, temu, da so del skupnosti.

Tako so tudi izsledki raziskave družbe Alt12, ki je svojo decembrsko raziskavo izvedla med ameriškimi mamami, pokazali, da potrošnice z družino aktivno iščejo najboljšo ponudbo s pomočjo mobilnih aplikacij, spletnega nakupovanja in spletnih skupnosti, saj ženske najbolj zaupajo priporočilu vrstnic.

60 odstotkov mater iz ZDA, ki so sodelovale v raziskavi, je odgovorilo, da so jim mobilne aplikacije trgovcev v največjo pomoč pri nakupnih odločitvah. S pomočjo svojih pametnih telefonov in tablic nakupuje že 70 odstotkov potrošnic z otroki. Ta podatek kaže na izredno povečanje deleža te potrošniške skupine. Oktobra 2012 je namreč sodeč po BabyCentrovi raziskavi preko mobilnih naprav kupovalo 23 odstotkov mater.

Skoraj polovica Američank z otroki se o najboljši ponudbi posvetuje na družbenih omrežjih in forumih. Družbeni splet na ta potrošniški segment namreč močno vpliva. Penetracija telefonov ta trend še pospešuje.

Emarketer ocenjuje, da bo v ZDA do konca 2013 že 83,1 milijona mobilnih kupcev oz. potrošnikov, ki nakupujejo s pomočjo mobilnih naprav.