• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dubai Lynx 2013: Potrošnikom je vseeno

Festival Dubai Lynx 2013 preseneča z odlično organizacijo, toliko manj presenetljiv pa je njegov program.

Facebook.com/Dubai-Lynx

Na sedmem festivalu Dubai Lynx, ki se ga udeležuje približno 700 udeležencev iz devetnajstih držav regije MENA, prevladujejo klasične teme, kot so digitalizacija, generacija M oz. mobilna generacija, prihodnost klasičnih medijev s poudarkom na televiziji, razumevanje potrošnikov itd. Predavatelji se posvečajo predvsem kulturnim in potrošniškim navadam prebivalcev držav Bližnjega vzoda in Severne Afrike.

Martin Weigel iz amsterdamske agencije Wieden + Kennedy je predaval odločno in iskreno – zelo podobno, kot je predaval že na zadnjem Zlatem bobnu. Zavrnil je retoriko marketinških strokovnjakov, ki radi poudarjajo besede kot so: skupnost, odnos, privrženci oz. »fani«, zvestoba, ljubezen in podobno. Weigel namreč meni, da s temi besedami napačno opisujejo odnos med blagovnimi znamkami in potrošniki ter s tem dokazujejo, da se osredotočajo na manjšino, namesto da bi nagovarjali številčno skupino potrošnikov, ki z njihovimi izdelki ali blagovnimi znamkami sploh niso povezani. Prepričan je, da lahko komunikacijska panoga te stereotipe razbije že z uporabo drugih terminov in izrazov.

Internetu vladajo ženske, je prepričana Herve Cuvilliez, izvršna direktorica podjetja Diwanee, ki je predstavila številne uporabne nasvete za oblikovanje t.i. ženskih skupnosti na internetu.

Tudi na Bližnjem vzodu in Severni Afriki spoznavajo, da je televizija bolj živ medij kot kadarkoli prej. Ramzy Abouchacra, regionalni direktor družbe GCC pri Initative, je predstavil lokalne izkušnje s spreminjajem koncepta linearne televizije in uporabe novih digitalnih kanalov, tudi družbenih omrežij v realnem času.