• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletu bodo podjetja namenila več denarja

Digitalni marketing bo za majhna podjetja postal prva izbira poleg direktnega marketinga.

Foto: Dreamstime

Majhna podjetja v ZDA bodo v 2013 upravljanju in uptimizaciji svojih spletnih strani, digitalnemu oglaševanju in komunikaciji na družbenih omrežjih namenila več denarja kot zdaj. Tako je pokazala raziskava, ki jo je družba Ad-ology izvedla novembra 2012.

Ena četrtina podjetij, ki zaposlujejo manj kot 100 ljudi, letos načrtuje povečati investicije v grafično osvežitev svoje spletne strani, 20 odstotkov pa bo več denarja namenila optimizaciji za indeksacijo spletnih iskalnikov. SEO optimizacija in grafična prenova spletnega mesta sta najvišji prioriteti majhnih podjetij. Redesign je najvišja prioriteta za 68 odstotkov teh ameriških majhnih podjetij, SEO pa dvainšestdesetim odstotkom.

70 odstotkov podjetij svoje strani uporablja predvsem za to, da javnosti obvešča o svojih izdelkih in storitvah.

Možno je, da je tako velik delež podjetij, ki so temu začeli namenjati več časa in investicij, tudi zato, ker so ta komunikacijski kanal zadnja leta zanemarjali. Raziskava, ki jo je v februarju 2013 izvedla družba vSplash, je pokazala, da večina od 3,9 milijona spletnih strani, ki so jih pregledali, ni primerno urejena.

  • 60% spletnih strani ni vsebovalo naslova, kje se podjetje nahaja
  • 50% spletnih strani ni vsebovala kontaktne številke
  • 47% podjetij ni bilo predstavljenih na Google Places

Majhna ameriška podjetja naj bi v letošnjem letu povečala tudi investicije v oglaševanje oz. promocijo na družbenih omrežij.

Oglaševanje na Facebooku:

  • 20,5% jih želi povečati investicije
  • 47,2% jih bo količino investicij obdržalo na isti ravni

Oglaševanje na Twitterju:

  • 8,7% jih želi povečati investicije
  • 27,5% jih bo količino investicij obdržalo na isti ravni

Vseeno za majhna podjetja marketing z direktno pošto še vedno ostaja najbolj pomemben komunikacijski kanal. Videti pa je, da kot takšnega v vse večji meri prepoznavajo tudi digitalni marketing.

Vir: emarketer.com