• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Da bi še angeli popadali z neba

Unileverjeva avstralska blagovna znamka moških dezodorantov Lynx se je prestavila z novo digitalno marketinško akcijo “Padli angel”, s katero promovira dezodorant Lynx Excite.

Unileverjeva avstralska blagovna znamka moških dezodorantov Lynx se je prestavila z novo digitalno marketinško akcijo “Padli angel”, s katero promovira dezodorant Lynx Excite. Ta naj bi dišal tako omamno, da naj bi zaradi njega celo angeli padli. Podjetje je za promocijo novega izdelka zasnovalo računalniško igro “Padli angel”, v kateri nastopa manekenka, plesalka in igralka Kelly Brook. Igralci igre bodo tekom igranja spoznali ali so iz “pravega testa”, da bi se celo angeli odpovedali nebesom. Če bodo računalniške izzive uspešno reševali, bodo prejeli osebna sporočila lepotice. Igranje igre bo možno tudi prek Facebooka in prek mreže XboX Live.

Brook je ob predstavitvi akcije povedala: “Veselim se, da bom ponovno sodelovala z Lynxsom, predvsem v tako zanimivi akciji. Komaj čakam, da vidim, kdo me bo izvabil iz nebes.”

Selina Sykes, vodja blagovne znamke Lynx, je dodala, da Lynx vedno znova išče nove priložnosti za vključevanje in animiranje potrošnikov. “V digitalni dobi smo zato ustvarili ustrezen kanal, da bi nagovorili svoje ključne potrošnike,” je še dodala Sykesova.