• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Axeovi angeli še kar padajo

V začetku 2011 se je Unileverjeva avstralska blagovna znamka Lynx skupaj z oglaševalsko mrežo BBH predstavila z marketinško akcijo Padli angel, s katero promovira dezodorant Lynx Excite.

V začetku letošnjega leta se je Unileverjeva avstralska blagovna znamka moških dezodorantov Lynx, ki je Evropejcem poznana kot Axe, skupaj z oglaševalsko mrežo BBH, predstavila z marketinško akcijo Padli angel, s katero promovira dezodorant Lynx Excite. Akcija je vključevala televizijske oglase, v katerem so lepotice – angeli – popadali z neba, ker jih je premamil vonj moškega dezodoranta Lynx Excite. Zgodbo so podprli tudi s tiskanimi oglasi, računalniško igro in gverilskim marketingom. Akcija se zaradi svojega uspeha kar ne konča. Tokrat je agencija BBH London posnela video oglas, ki nadaljuje zgodbo prvega oglasa.