• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mreža WPP je v 2012 dosegla 3,5-odstotno rast prihodkov

Komunikacijska mreža WPP je v lanskem letu ustvarila 10,4 milijarde angleških funtov (12,1 milijarde evrov), kar je 3,5 odstotne točke več prihodkov kot v 2011.

Komunikacijska mreža WPP je javila, da je v lanskem letu ustvarila 3,5 odstotne točke več prihodkov kot leto poprej. Njeni letni prihodki so ocenjeni na 10,4 milijarde angleških funtov (12,1 milijarde evrov).

Rast prihodkov mednarodne mreže je bila v prvi polovici leta ocenjena na 5,5-odstotno, v drugi pa le na 1,7-odstotno. WPP-jev neobdavčeni dobiček znaša 1,3 milijarde britanski funtov (1,51 milijarde evrov), kar je več kot 7 odstotnih točk več, kot so ustvarili dobička pred obdavčitvijo v 2011.

Največ prometa so ustvarile azijsko-pacifiške agencije. Dobičkonosne so bile tudi tiste v Latinski Ameriki, Afriki, Bližnjem vzhodu in centralni ter vzhodni Evropi. Skupaj predstavljajo skoraj tretjino prihodkov komunikacijske mreže.

WPP-jeve severnoameriške agencije so ustvarile 34,3-odstoten delež celotnega letnega prihodka mreže. Ta je opazila, da so v preteklem letu agencije opravljale naječ dela na področju oglaševanja in zakupa medijev. 32 odstotkov skupnega prihodka je mreža ustvarila s snovanjem projektov digitalnega, direktnega in interaktivnega marketinga.

Celotno poročilo si lahko ogledate tukaj