• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Stoker: Prvi oglas z uporabo GIF-a

Priljubljenost in popularnost grafičnega zapisa GIF raste. Zato je bilo le vprašanje časa, kdaj bomo dočakali oglas, ki se bo posluževal tega trenda.

Datoteke zapisa GIF so včasih kraljevale v alternativnih oz. obskurnih družbenih omrežjih, forumih, in spletnih mestih, uporabniki pa so jih uporabljali za zabavo, sproščeno komunikacijo. Zdaj, ko so se določena omrežja, kjer datoteke GIF prevladujejo, razbohotila, število uporabnikov, ki to obliko grafične aimacije aktivno uporabljajo, pa povečalo, so popoularnost GIF-a sprejela tudi oglaševalci, mediji in komunikacijska panoga na splošno.

Tako smo dočakali prvi oglas z uporabo GIF-a, napovednik filma Stoker, ki ga je režiral Park Chan-wook. Film produkcijska hiša promovira tudi s spletno stranjo letterstoindia.com.

Nekateri analitiki napovedujejo, da naj bi GIF v letošnjem letu osvojil tudi medije. Bistvena prednost te obliko datoteke je namreč, da je majhna, zatorej lahko prikazljiva na mobilnih telefonih, poleg tega pa lahko s povezovanjem slikovnih ali video instertov, ki se vrtijo v neskončnem zaporedju, razkriva kompleksnejša sporočila kot statične slike.