• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gucci je predstavil mobilni butik

Gucci je nekoliko pozno pripravil svojo mobilno stran s spletno trgovino, vendar zato toliko hitreje z njeno pomočjo začel ustvarjati dobiček.

Do konca 2013 naj bi večina trgovcev posvojila trend mobilne trgovine in svoje mobilne strani ter aplikacije optimizirala tako, da bodo primerne za spletno nakupovanje preko mobilnega telefona, poleg tega pa naj bi pomagale tudi potencialnim kupcem, ki se o izdelkih na mobilnem spletu zgolj informirajo.

Lanskoletna raziskava podjetja Local je pokazala, da se 47 odstotkov potrošnikov o najbližjih trgovcih pozanima preko svojih pametnih telefonov. 42 odstotkov jih pri tem pregleda tudi ponudbo trgovca in tako razišče, ali se mu to prodajno mesto splača obiskati. Dve tretjini potrošnikov se o smotrnosti nakupa odloča s pomočjo informacij, ki jih najdejo na mobilnem spletu med nakupovanjem.

Moderne prodajne tehnike in marketinške aktivnosti v vse večji meri uporabljajo tudi prestižne in modne blagovne znamke. Gucci je ob koncu preteklega leta pripravil celostno komunikacijsko strategijo digitalnega marketinga in spletne prodaje. Del nje je bila tudi vzpostavitev mobilne strani, ki je narejena kot mobilnim napravam prijazen spletni butik. Gre za prvo Guccijevo mobilno stran, ki pa omogoča tudi mobilno nakupovanje.

Gucci je v sodelovanju z digitalno agencijo Huge skušal razviti mobilni butik, ki bi uporabnikom omogočal prav tako prvovrstno nakupno izkušnjo, kot naj bi jo njihova klasična prodajna mesta.

Guccijev mobilni butik je prirejen tako za iOS kot operacijski sistem Android. Mobilna stran že deluje v 27 državah po svetu.

Mobilna stran je najprej zaživela v ZDA – in sicer decembra 2012 – in že predstavlja 27 odstotkov vsega spletnega obiska, preko nje pa Gucci že ustvari 13 odstotkov vseh prihodkov.