• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Shazam uporablja 300 milijonov uporabnikov po svetu

Število uporabnikov aplikacije Shazam se konstantno veča, ampak podjetje ne želi razkriti, koliko teh uporabnikov je aktivnih. Vseeno v Shazamu vrednost prepoznava vse več oglaševalcev. Televizijsko oglaševanje naj bi kmalu postalo Shazamov glavni vir prihodkov.

Shazam je javnost obvestil, da njegovo mobilno aplikacijo za prepoznavanje in deljenje glasbe uporablja že 300 milijonov uporabnikov po svetu. Modetem ko so predstavniki podjetja na svetovnem kongresu o mobilnem marketingu Mobile World Congress naznanili, da bodo kmalu optimizirali in nadgradili aplikacijo za iPad in tablice z Androidom, so razkrili, da bo televizijsko oglaševanje kmalu postalo njihov glavni vir prihodkov.

Britansko mlado podjetje se že nekaj časa uspešno povezuje z oglaševalci, ki želijo nekaj časa uspešno z oglaševalci, ki želijo svoje televizijske oglaševalske akcije pripraviti nekoliko bolj interaktivno.

Uporabniki namreč že nekaj časa lahko Shazam uporabijo tudi za to, da izvedo več o televizijskih programskih vsebinah in oglasih.

To, koliko aktivnih uporabnikov ima Shazam, podjetje noče razkriti. So pa nedavno razkrili, da je v januarju 10 odstotkov iPhonov v ZDA uporabilo Shazam, ta delež uporabnikov pa je v Franciji, Nemčiji in Veliki Britaniji že 30- do 40-odstoten.