• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za promocijo Guinnessa izrezljali kip

Guinnessa, katerega zgodba o znamki se je začela pisati leta 1759, v Dublinu promovira umetnost.

Guinness je v sodelovanju z agencijo Saatchi & Saatchi pripravil zanimiv projekt, ki je bil zasnovan v sklopu krovne akcije »Narejen iz več« (Made of More«). Kreativna ekipa iz Jason Bruges Studio je izdelala lesen kip, ki spominja na pinto Guinnessa. Skoraj štiri metre visok in dve toni težak kip je izdelan iz temnega lesa, čes pa je napeta bela tkanina. Videti je, kot da pivo diha, saj nežno čipkasto blago premika zrak, pod njim pa so lučke LED. Na robu »kozarca« so izrezljane tudi majhne gore in ljudje, ki plezajo po njih. Ti predstavljajo tiste, ki lovijo svoje sanje.

Agencija je morala z umetniškim projektom ujeti duh blagovne znamke – njeno zgodovinsko vrednost, tradicijo in unikatno vrednost izdelka.

Guinnes za dan svetega Patricka, ki je 17. marca, že pripravlja obsežno mednarodno akcijo, ki bo vključevala klasično oglaševanje, PR in komunikacijo preko družbenih medijev.