• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zadrgino prilagoditev akcije »Jaz sem« so dočakali tudi Avstrijci

Akcija JAZ SEM NIKON je bila uspešna, zato je bila uporabljena in prilagojena tudi za druge trge.

Še vedno se spomnimo Nikonove marketinške akcije »I am«, ki je bila v Sloveniji predelana v spletni fotografski natečaj »Jaz sem«, v katerem so uporabniki lahko sodelovali tako, da so posneli fotografije, jih popestrili z osebnim sporočilom ter nato svoja dela naložili na spletno stran nikonsvet.si. Ta je več kot polovico obiskanosti pridobila z viralnim širjenjem preko družbenih omrežij. Akcija je bila uspešna, zato je bila uporabljena in prilagojena tudi za druge trge. Jutri, 7. junija, se bo akcija na isti platformi, z nekaj manjšimi popravki, začela tudi v sosednji Avstriji. Projekt so v celoti pripravili v komunikacijski agenciji Zadrga v sodelovanju z ekipo Nikon Österreich, slovensko ekipo Nikona in Nikonovo globalno agencijo Jung von Matt. Za medijski zakup je poskrbela Nikonova lokalna medijska agencija.

Slovenska akcija »Jaz sem« je v mesecu trajanja dosegla 472.754 unikatnih obiskovalcev in zabeležila 25.000 tekmovalnih izdelkov. To pomeni, da je le v enem mesecu združila 35 odstotkov vseh slovenskih uporabnikov interneta.