• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Akcija JAZ SEM NIKON še vedno živi

Nikon bo s prvim januarjem v letu 2011 začel z novo oglaševalsko akcijo, ki bo uporabila učinkovitost in vabljivost letošnje akcije "I AM Nikon".

Nikon bo s prvim januarjem v letu 2011 začel z novo oglaševalsko akcijo, ki bo uporabila učinkovitost in vabljivost letošnje akcije "I AM Nikon". Proizvajalec fotoaparatov in fotografske opreme bo sponzoriral znano britansko nanizanko Hollyoaks, ki se že od leta 1995 predvaja na četrtem programu britanske televizije. Akcija bo osredotočena na mlajšo, trendovsko populacijo.

V nanizanki se bosta pojavljala slogana "I am a beauty queen" in "I am a party animal". Prvi slogan bo krasil sliko psička z plavolaso lasuljo, drugi pa fotografijo mladeniča, ki se brezskrbno zabava v družbi dveh deklet. Deset sekundni oglasni izseki bodo v gledalcih poslušali izvabiti veselje do fotografiranja s Coolpixovimi aparati. Jeremy Gilbert, direktor trženja britanske poslovalnice Nikon meni, da se bo sedem številčna naložba v sponzoriranje mladonstne "žajfice" izplačala in močno vplivala na porast prodaje Coolpixovih produktov.

Korporacija Nikon je letošnjega marca lansirala novo globalno oglaševalsko akcijo "I AM Nikon". Slovensko podružnica Nikon Slovenija je evropsko oglaševalsko akcijo nadgradila in na spletni strani nikonsvet.si pripravila velik fotograski natečaj z naslovom "JAZ SEM"v katerem so uporabniki lahko ustvarili in na stran naložili fotografije in ob tem pa tudi pripisali svoje osebno sporočilo. Nikonovo akcijo so strateško zasnovale agencije Zadrga, Grey in Iprom. Agencija Zadrga je idejno zasnovala spletno oglaševalsko akcijo in aplikacijo, medtem ko je agencija Grey pripravila celotno medijsko strategijo in medijski zakup, za spletno medijsko strategijo in izvedbo akcije v spletnih medijih je odgovorna družba Iprom.