• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nikonova akcija Jaz sem odmeva

Podjetje Nikon je letos spomladi lansiralo novo globalno kampanjo I AM. Njen temelj je v prenašanju pozornosti z aparatov in blagovne znamke na uporabnike.

Agencija Zadrga je novo oglasevalsko akcijo za Nikon zasnovala nekoliko drugače. Podjetje je letos spomladi lansiralo novo globalno kampanjo. Njen temelj je v prenašanju pozornosti z aparatov in blagovne znamke na uporabnike. Nikon tako s kampanjo "I AM" realizira domišljijo in ustvarjalnost svojih uporabnikov skozi njihovo perspektivo. Za Nikon Slovenija so tako globalno kampanjo preoblikovali v velik nagradni fotografski natečaj, v katerem bodo lahko uporabniki ustvarili in naložili fotografije in ob tem zapisali tudi svoje osebno sporočilo.

Slovenski odmev Nikonove kampanje je šel najdlje od vseh evropskih držav, saj edini omogoča platformo za popolnoma uporabniško ustvarjanje vsebin. Aplikacija je ustvarjena po preizkušenem konceptu agencije Zadrga, vsebuje pa tudi najsodobnejše oblike t.i. »socialne omogočenosti«.

Rezultati akcije: Prvih 30 ur trajanja je izdelke oddalo 2.000 uporabnikov, čeprav se aplikacija še ni oglaševala, kar prikazuje surovo moč socialnih omrežij.

O akciji:

Ime izvirne akcije: Jaz sem

Kratek opis akcije: Nikon je letos pomladi lansiral novo globalno kampanjo. Njen temelj je v prenašanju pozornosti iz aparatov in blagovne znamke na uporabnike. Nikon tako s kampanjo "I AM" realizira domišljijo in ustvarjalnost svojih uporabnikov skozi njihovo perspektivo. Za Nikon Slovenija so v mariborski agenciji Zadrga globalno kampanjo preoblikovali v velik nagradni fotografski natečaj, v katerem bodo lahko uporabniki ustvarili in naložili fotografije in ob tem zapisali tudi svoje osebno sporočilo. Slovenski odmev Nikonove kampanje je tako šel najdlje od vseh evropskih držav, saj edini omogoča platformo za popolnoma uporabniško ustvarjanje vsebin. Aplikacija je ustvarjena po preizkušenem konceptu agencije Zadrga, vsebuje pa tudi najsodobnejše oblike t.i. »socialne omogočenosti«.
Rezultati: Prvih 30 ur trajanja je izdelke oddalo 2.000 uporabnikov, čeprav se aplikacija še ni oglaševala, kar prikazuje surovo moč socialnih omrežij.

Agencija: Zadrga

Elementi akcije: TV spot, celostna spletna kampanja
Predstavnik naročnika: Tomaž Puh
Strateški načrtovalec: Matjaž Germ
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Spletni razvijalec: Gregor Šebijan
Direktor projekta v agenciji: Dominik Dukarič
Programer: Bojan Mazej
Art direktor: Matjaž Požun
Tekstopisec: Matjaž Germ
Flash programer: Gregor Kirbiš
Produkcijska hiša: Studio Legen
Komunikacijska agencija: Ecetera
Medijski zakup: Iprom, Grey
Naročnik: Nikon GmbH