• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Google napoveduje dramatičen preobrat v oglaševanju

»Obstaja verjetnost, da bo v naslednjih petih letih več kot polovica oglaševalskega denarja odšla na splet,« pravi Nikesh Arora, Googlov poslovni direktor.

Foto: Dreamstime

Več kot polovica oglaševanja bo v petih letih na spletu, napoveduje Nikesh Arora, Googlov poslovni direktor. Kot je povedal na ameriški konferenci D: Dive Into Media, je svetovna oglaševalska panoga vredna okrog 800 milijard dolarjev (nekaj manj kot 600 milijard evrov), medtem ko spletno oglaševanje za zdaj priteguje manj kot 100 milijard dolarjev oglaševalskega denarja (75 milijard evrov). »Obstaja verjetnost, da bo v naslednjih petih letih več kot polovica oglaševalskega denarja odšla na splet. Velika prelomna točka, na katero čakamo, je preboj s spletom povezane televizije. Čakamo, da bo prišlo od točke, ko potrošniki ne bodo več rekli »to bi bilo lepo imeti«, ampak »to moramo imeti«,« pravi Arora.

Google je v letu 2012 ustvaril za približno 40 milijard dolarjev (30 milijard evrov) prihodkov iz oglaševanja. Za letos mu napovedujejo, da naj bi 5 milijard dolarjev prihodkov ustvaril s prodajo oglasov na svojem iskalniku preko tabličnih računalnikov. Podjetje je že povečalo cene, ki jih oglaševalci plačujejo za oglase na mobilnih napravah, in že dosegajo raven cen na osebnih računalnikih, saj pravijo, da se meje med napravami hitro brišejo, kot navaja spletni portal Warc.