• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Glasba povečuje stopnjo priklica oglasa

Oglaševalci lahko s primerno glasbeno podlago oglasov dosežejo večjo čustveno povezavo med potrošnikom in blagovno znamko.

Foto: Dreamstime

Ponudniki storitev za predvajanje glasbe morajo biti drznejši pri predstavitvi učinkovitosti glasbe v oglaševanju, pravi Nic Jones, podpredsednik pri družbi Vevo, lastniku istoimenskega spletnega portala za predvajanje glasbenih videoposnetkov. »Najmočnejša čustvena povezava je z glasbeno vsebino – to je najboljši način podajanja vsebine za gledalce, ki jim oglase vtisne v spomin,« je Jones povedal za revijo Marketing Week.

Vevo je lani v ZDA izvedel raziskavo, ki je ugotovila, da si bodo potrošniki ob gledanju glasbenih posnetkov veliko bolj verjetno zapomnili zaporedne oglase, kot tisti, ki gledajo »navadne« televizijske posnetke na spletu. Jones tudi priznava, da oglaševalska panoga do zdaj ni spremenila razmišljanja glede glasbe v oglaševanju.

Arnon Woolfson, direktor za vsebine, pravice in intelektualno lastnino pri agenciji za tržno komuniciranje Anomaly, sicer pričakuje, da se bo njihovo sodelovanje z glasbeno industrijo kmalu znašlo na novi poti. »Po mojem občutku bo glasbena industrija veliko tesneje sodelovala z blagovnimi znamkami, in sicer v strateških partnerstvih in ne le pri posameznih finančnih poslih, v katerih blagovne znamke sodelujejo z denarjem in imajo od tega le skromen donos,« pravi Woolfson. 

Osveženo 21.02.2013 - 11:26

Darijan Matevski je z nami delil odličen (in zabaven) primer dobre prakse. Žal povezava v tvitu nagaja, zato priporočamo, da kliknete na to povezavo in si ogledate spodnji posnetek.

Osveženo 21.02.2013 - 11:34

Tudi Primož Jakin je z nami delil primer odlične prakse. Tudi tu pripenjamo povezavo do video oglasa.

Osveženo 22.02.2013 - 11:26

Amanda Amon Rimc nas je opozorila tudi na dva slovenska oglasa, ki se odlično poslužujeta moči glasbe. Prvi pripada blagovni znamki Mobitel, drugi pa družbi Si.mobil.