• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika Britanija prva v Evropi po uporabi spleta

Povprečni britanski uporabnik interneta nameni spletu 37 ur na mesec, kaže nova britanska raziskava o digitalni prihodnosti, ki jo je izvedla raziskovalna družba comScore.

Povprečni britanski uporabnik interneta nameni spletu 37 ur na mesec, kar je največ med uporabniki spleta v Evropi, vse bolj verjetno pa je, da bo do spleta dostopal preko mobilnih naprav, kaže nova britanska raziskava o digitalni prihodnosti, ki jo je izvedla raziskovalna družba comScore.

Zaradi naraščajočega lastništva pametnih telefonov – tega ima 64 odstotkov britanskih uporabnikov mobilnikov, poleg tega pa je bilo kar 82 odstotkov mobilnikov, ki so jih v decembru 2012 kupili v Veliki Britaniji, pametnih telefonov – do že skoraj tretjine ogledov spletnih strani ne pride preko osebnih računalnikov.

»Pripravljamo se na scenarij prihodnosti, po katerem bo večina ljudi dostopala do vsebin, kjer koli že bodo, medtem ko osebni računalniki ne bodo več središče digitalnega vesolja,« pravi Mike Read, starejši podpredsednik in izvršni direktor družbe comScore v Veliki Britaniji. »Ta prihodnost hitro postaja realnost, saj so pametni telefoni v rokah dveh od treh britanskih uporabnikov mobilnikov in naprave, kot so pametni telefoni in tablice, prispevajo skoraj tretjino k uporabi spleta.«

Hitrost razvoja je razvidna še iz enega statističnega podatka iz comScorove raziskave, ki kaže, da medtem ko se je velikost spletnega videoobčinstva leta 2012 v Veliki Britaniji povečala za 8 odstotkov, pa se je mobilno videoobčinstvo povečevalo veliko hitreje, in sicer kar za 262 odstotkov v primerjavi z letom 2011. Oglaševalci so sledili potrošnikom, saj so v decembru 2012 raziskovalci zabeležili za 16 odstotkov več prikaznih oglasov na spletu kot v enakem obdobju lani. V letu 2012 je bilo tako prikazanih kar 923 milijard tovrstnih oglasov.

Indeks prihodkov spletnih založnikov, ki ga izdaja Britansko združenje spletnih založnikov, pa kaže, da so se med njegovimi člani prihodki od digitalnega oglaševanja povečali za 12 odstotkov v zadnji četrtini leta 2012, pri čemer so največ oglaševalskega denarja pritegnili mali spletni oglasi, prikazni oglasi in spletni videooglasi.