• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ford Fiesta z osveženo akcijo Fiesta Movement spet angažira potrošnike

Akcijo »Gibanje Fiesta« (»Fiesta Movement«) je Ford prvič izpeljal leta 2009, letos pa jo je spet zagnal.

Ford je leta 2009 predstavil komunikacijsko akcijo za promocijo takrat novega jeklenega konjička Ford Fiesta. Takrat je Ford za predstavitev novega izdelka uporabil izključno družbene medije in vključil potrošnike tako, da so sami ustvarjali promocijske vsebine.

Akcija »Fiesta movement« je 2010 prejela zlatega Effieja. Akcija, ki je trajala pol leta, je namreč po Fordovih ocenah ustvarila več kot 31.000 originalnih promocijskih vsebin, ki so jih v celoti pripravili potrošniki sami, na Youtubu so promocijske video vsebine zbrale 4,3 milijone ogledov, na Twitterju je bil novi Ford Fiesta omenjen 28 milijonkrat.

Letos je avtomobilsko podjetje akcijo ponovno zagnalo. Ford spet vabi k sodelovanju 100 mnjenjskih vplivnežev, blogerjev, tviteratov, umetnikov, fotografov in kreativcev. Izmed vseh prijavljenih bodo izbrali sto tistih, ki bodo pokazali zanimivo idejo promocije najnovejšega modela avta Ford Fiesta, ki bo na trg splovljen prihodnje leto, poleg tega pa bo na njihovo izbiro vplival tudi njihov doseg – število sledilcev, prijateljev, naročnikov in bralcev …

Sto izbrancev bo prejelo novega Forda Fiesto, neomejeno količino bencina, kakovostno tehnologijo, kot so kamere, fotoaparati, itd. Vsi t. i. »ambasadorji« bodo svoje promocijske vsebine objavljali na projektnem spletnem mestu fiestamovement.com, najbolj priljubljene vsebine pa bo Ford uporabil v celostni oglaševalski akciji.

Ford se je za osveženo akcijo odločil zato, ker so prepričani, da generacija Y (katero skušajo nagovoriti s to akcijo) spontano dokumnetira svoje življenje in ga deli preko družbenih medijev in digitalnih komunikacijskih kanalov, poleg tega pa mladi radi participirajo pri soustvarjanju vsebin. Drugi razlog je ta, da naj bi bil Ford Fiesta avto, ki ustreza posamezniku, njegovim individualnim potrebam.