• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ljubljanske mlekarne o koristi Alpskega mleka v seriji Milkbusters

Najnovejša akcija Ljubljanskih mlekarn temelji na spletni seriji Milkbusters, v kateri nastopata Slon in Sadež.

Ljubljanske mlekarne so z oglaševalsko agencijo Sonce.net zasnovale spletno oglaševalsko akcijo, ki poskuša slovenski javnosti približati izdelek Alpsko mleko in hkrati opozoriti na njegove koristne lastnosti. Akcija temelji na spletni seriji Milkbusters, v kateri nastopata Slon in Sadež, vse posnete epizode pa so na ogled na oznamčeni spletni strani. Vsebinske ideje za zadnjo epizodo so lahko v nagradni igri predlagali tudi gledalci, zmagovalec pa je imel priložnost nastopati in sodelovati pri nastajanju te epizode.

Elementi akcije: spletna serija (4 video posnetki), spletno mesto, Facebook zavihek, komunikacija preko Facebooka, oglasi na Facebooku, PR-sporočila, newsletter, nagradna igra

Sodelujoči:
Vodji projekta v agenciji: Sanela Karabegović in Nina Dinjaški
Kreativna direktorica: Vera Stanković
Tekstopiske: Špela Zupanc, Anja Renko in Nina Dinjaški
Art direktor: Gregor Fras
Oblikovalca: Lenart Lipovšek in Damijan Penič
Razvijalec: Miha Kerle
Scenarij, produkcija in režija: Slon in Sadež