• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercator prenovil svoj program zvestobe Pika

V Mercatorju so v začetku februarja predstavili prenovljen program zvestobe, na spremembo pa opozorili z oglaševalsko akcijo. Nov sistem zbiranja pik so vzpostavili na osnovi upoštevanju želja uporabnikov oziroma kupcev.

Uporabniki Mercatorjevih kartic Pika zdaj za vsak evro, ki ga porabijo ob nakupu, prejmejo eno točko zvestobe oz. piko. Novost je tudi, da lahko pike nabirajo tudi ob plačevanju s plačilnimi in kreditnimi karticami. Razširili so dodatne ugodnosti, tako da zdaj uporabniki kartic Pika prejmejo več dodatnih pik za nakup v celoti ali ob nakupu določenih izdelkov in razširili ponudbo izdelkov, ki imetnikom nudijo takojšen prihranek. Kupcem je še vedno na voljo plačilna kartica Pika, ki omogoča kupovanje z odloženim plačilom in brezobrestno obročno plačevanje.

Mercator je pred prenovo sistema zvestobe izvedel več raziskav. Raziskave so bile zasnovane načrtno, pri čemer so najprej iskali splošno mnenje o sistemih zvestobe in mnenje o posameznih sistemih v Sloveniji. Nekoliko bolj podrobno so seveda preučevali sistem Pika in testirali idejne zasnove potenciranih sprememb. Raziskave je izvajala raziskovalna družba Valicon, ki je pri rekrutaciji udeležencev pazila tudi na ustrezno strukturo udeležencev – tako imetnikov Pika kartice kot tudi tistih, ki kartice nimajo. Izvedenih je bilo več fokusnih skupin in tudi dve kvantitativni raziskavi - ena z uporabo klasične CATI metode in ena po metodi »conjoint«.

Da bi omogočili uporabnikom Mercatorjevega sistema zvestobe čim lažji prehod na nov sistem, so upoštevali več stvari. Najprej so prenovo sistema načrtovali ob začetku novega bonitetnega obdobja, ko se je tudi po starem sistemu število zbranih pik vrnilo na nič. Upoštevali so tudi možnost, da bo sprememba sistema odprla številna vprašanja pri uporabnikih, zato so na spletni strani poleg informacij o spremembi omogočili tudi uporabo kalkulatorja, s katerim lahko uporabniki preračunajo, koliko pik bodo dobili po novem sistemu.

»Sprememba tako obsežnega sistema zvestobe, kot je Mercatorjeva Pika, je tudi komunikacijsko gledano velik zalogaj, še toliko bolj, ker je akcija potekala sočasno kar v petih državah,« je o akciji povedala Ana Putrih, direktorica projektov v agenciji Pristop.