• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dve tretjini spletnih uporabnikov kupuje preko interneta

Poročilo Global E-Commerce je razkrilo, da vedno več spletnih uporabnikov po svetu kupuje v spletnih trgovinah.

Foto: Dreamstime

Družba GlobalWebIndex, ki je pripravila poročilo Global E-Commerce, je intervjuvala 61.000 spletnih uporabnikov iz 31 držav. Odkrila je, da je v januarju 2013 več kot 60 odstotkov spletnih uporabnikov na internetu opravilo vsaj en nakup, kar 90 odstotkov spletnih uporabnikov po svetu pa je internet uporabilo za ali nakup ali raziskovanje izdelkov, ki jih želijo kupiti.

»Podjetja morajo razumeti, da je njihov nastop na internetu vitalnega pomena za njihov uspeh,« pravi Tom Smith, ustanovitelj družbe GlobalWebIndex. »Četudi uporabniki ne nakupujejo na spletu, se tam o izdelkih informirajo.«

Uporabniki svetovnega medmrežja v spletnih trgovinah najpogosteje kupujejo knjige, oblačila, pogosto pa se odzovejo tudi na turistične ponudbe. S pomočjo računalniške miške najmanj pogosto kupijo avto, čistilna sredstva in alkoholne pijače.

Uporabniki, ki na internetu predvsem raziskujejo, se na spletu v največji meri pozanimajo o mobilnih napravah, namiznih računalnikih in o eksotičnih turističnih ponudbah.

Največ spletnih nakupov se izvede na kitajskem trgu. Tam je v zadnjem mesecu opravilo spletni nakup kar 80 odstotkov spletnih uporabnikov.