• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twinnings pomirja in nagrajuje ženske

Britanska blagovna znamka čajev Twinnings je skupaj z oglaševalsko agencijo AMV BBDO zasnovala oglaševalsko akcijo Twinnings te vrne k sebi (ang. Twinnings, Gets You Back To You), ki cilja izključno na žensko populacijo.

Britanska blagovna znamka čajev Twinnings je skupaj z oglaševalsko agencijo AMV BBDO zasnovala oglaševalsko akcijo Twinnings te vrne k sebi (ang. Twinnings, Gets You Back To You), ki cilja izključno na žensko populacijo. Ker se ženske večinoma posvečajo drugim – družinskim članom in prijateljem – hkrati pa skušajo izpolniti pričakovanja moderne družbe in tako skušajo biti dobre mame, žene, delavke, prijateljice, razgledane in uspešne ženske, ki so v formi, ne najdejo več časa zase, za sprostitev. Twinnings jih zato spodbuja, naj si dnevno privoščijo 10 minut le zase – ob branju knjige, pitju skodelice čaja ali vrtnarjenju. Če pa bodo med prvimi petdesetimi, ki bodo prek twiterja delile novi video oglas, bodo prejele letno zalogo čajev Twinnings.

Animirani oglas je nastal v sodelovanju z glasbenico Charlene Soraia.