• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Frutabelini novi oglasi s sadno-žitnimi prigrizki

Podjetje iz Ajdovščine je za promocijo novih izdelkov zasnovala tudi oglaševalsko akcijo, ki temelji na osemnajstih zunanjih plakatih po vsej Sloveniji. Na vsak oglas je bilo nalepljenih 226 Frutabel, ki so jih potrošniki lahko odlepili in pojedli.

Fructalova blagovna znamka sadnih ploščic Frutabela letos praznuje svoj 22. jubilej. Ob tej priložnosti so v Fructalu zasnovali dve novi rezini Frutabela activelife. Novi žitni rezini sta obliti z jogurtom in vsebujeta koščke suhega sadja – prva sušena jabolka, druga pa koščke suhih fig. Podjetje iz Ajdovščine je za promocijo novih izdelkov zasnovala tudi oglaševalsko akcijo, ki temelji na osemnajstih zunanjih plakatih po vsej Sloveniji. Na vse so nalepili nove Frutabele, ki so jih mimoidoči lahko odlepili in preizkusili na licu mesta. Akcijo je podjetje Fructal zasnovalo v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Formitas.

Na vsakem plakatu je bilo nalepljenih 226 Frutabel, ki so zakrivale sporočilo plakata: »energija«.