• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vsebinski marketing in optimizacija konverzije sta »in«

Letno poročilo Digital Trends 2013, ki ga pripravljata Econsultancy in Adobe, je pokazalo, da so podjetja po svetu prepričana, da je vsebinski marketing najbolj pomemben koncept marketinga.

Družbi Econsultancy in Adobe sta razkrili svoje poročilo o aktualnih digitalnih trendih (Digital Trends 2013), ki je pokazalo, da med tržniki narašča naklonjenost t. i. vsebinskemu marketingu.

Raziskava, v kateri so sodelovali naročniki obeh podjetij po celem svetu, je pokazala, da je vsebinski marketing najbolj vroč komunikacijski trend letošnjega leta. Skoraj 40 odstotkov anketirancev je namreč odgovorilo, da je njihovo podjetje vsebinski marketing označilo za najpomembnejši del svoje marketinške strategije. Lani je tako odgovorilo 29 odstotkov anketirancev. Zelo pomembna je tudi optimizacija konverzije na vseh digitalnih platformah. Potrošniku je namreč treba omogočiti, da lahko opravi nakup ali naročilo preko vseh naprav enako hitro in brez težav. Da je takšna optimizacija najbolj pomembna za uspeh podjetja, je prepričanih 39 odstotkov anketirancev, kar je 5 odstotnih točk več kot lani.

Čeprav je uporaba družbenih omrežij v poslovne namene že dolgo »v modi« in kljub temu, da se vse pogosteje govori, da – vsaj pri prodaji in promociji – niso tako učinkoviti, kot so pred leti obljubljali analitiki, podjetja še vedno verjamejo, da predstavljajo pomemben del njihovih marketinških aktivnosti. 38 odstotkov anketirancev je odgovorilo, da so družbena omrežja najbolj pomembna za njihov uspeh. Lani je tako odgovorilo 39 odstotkov.

Velik pomen dajejo podjetja tudi optimizaciji vsebin (31%), optimizaciji storitev za mobilne naprave (30%) in viralnemu marketingu (26%).

Kaj so naloge tržnikov v letošnjem letu:

  • ustvarjanje zanimivih, zabavnih, uporabnih in interaktivnih vsebin, ki angažirajo potrošnika
  • te vsebine morajo biti prilagojene vsem komunikacijskim platformam in kanalom
  • združevanje podatkov, ki jih podjetja pridobijo tako v »offline« kot »online« svetu
  • natančnejše, podrobnejše meritve in primerna optimizacija